داستان ما
عادت داشتم کنار خیابان بایستم و رهگذران را نگاه کنم. در خیابان فضای زنده و پر جنب و جوشی جریان داشت. تا چشم کار میکرد، ویترین پر زرق و برق مغازهها مشخص بود. از دیدن این همه تکاپو و تلاش به فکر فرو رفتم. چرا ما حق استفاده از بهترین محصولات با قیمت مناسب را نداریم؟ سال 1386 شروع ما بود. دقیقاً همان زمانی که تولید ملی، بهخاطر تحریمها، رو به نابودی میرفت و هم زمان، چین با قدرت زیاد و قیمت کم وارد بازار شده بود؛ تا با عرضه کالای بی کیفیت درجه 3 و ظاهری فریبنده، سهم فروش بازار را به یکباره از آن خود کند. غرورمان جریحهدار شده بود و باید کاری میکردیم. استفاده از کالای با کیفیت، حق همگی ما بود و میخواستیم از نخستین کسانی باشیم که این چالش را حل میکنیم. برای همین مسیر پر پیچ و خمی را آغاز کردیم. مسیری که ما را به برند لامیرای ایتالیا رساند. برندی که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی داشت. شروع ما از چنین نقطهای رقم خورد. شروع خوبی داشتیم. مشغول یاد گرفتن بودیم و از محقق شدن اهدافمان لذت میبردیم. تا اینکه ایران با چالش جدیدی مواجه شد؛ افزایش روزانه نرخ ارز و کاهش هرچه کمتر واردات. قدرت خرید مردم با سرعت سرسام آوری سقوط میکرد و در نهایت پاندمی کووید - 19، تیر خلاص را بر اقتصاد کل جهان زد. این بار شرایط سختتر از گذشـته بود و باید تصـمـیم جـدیتر و پر ریسـکتری میگرفتیم: استقلال! مسیر بسیار دشواری بود؛ تصمیم بسیار سختی بود. اما 12 سال تجربه و فراهم بودن امکانات، اعتماد به نفس کافی را به ما داد. سال 1398 موندو متولد شد؛ جنس ایرانیِ با کیفیت و تحت لیسانس لامیرای ایتالیا... هنوز هم کنار خیابان میایستم. با این که سالها از نقطه شروعمان میگذرد؛ اما ویترینهای پر زرق و برق، هنوز هم سر جایشان هستند. مردم هم سر جایشان هستند: پر جنب و جوش و سرشار از زندگی. امروز کالای با کیفیت، البته با قیمت مناسب و ظاهری زیبا در دسترسشان است. غرق در خوشی میشویم. ما در سختترین دوران، آستین همت را بالا زدیم تا امروز به تماشای پیشرفت تولید و هویت اصیل ایرانی بنشینیم و چه افتخاری بالاتر از این؟ اما هنوز تا قله راه زیادی داریم. برای آینده کلی برنامه و البته انگیزه داریم. میخواهیم تولید ایرانی را به جهان عرضه کنیم. میخواهیم جایگاه ایران و ایرانی را در بازار جهانی تثبیت کنیم.
چشم انداز ما
تبدیل شدن به محبوب ترین و با کیفیت ترین تولید کننده لوازم خانگی در ایران، از طریق خلق فرصت تولید مشترک با کمپانی های ابرقدرت دنیا، به منظور ایجاد دسترسی آزادانه به کالای ارزشمند و منحصربه فرد برای مشتريان.
ماموریت ما
موندو تولید کننده محصولات آشپزخانه است و بیشتر توجه خود را معطوف به بازار ایران کرده است؛ اگرچه می کوشد هیچگاه فرصت های جهانی را از دست ندهد. ،موندو بر این باور است که سلامت انسان ها، از لحاظ جسمی، روحی احساسی و اخلاقی در اولویت قرار دارد و با پایبندی نسبت به منابع طبیعی، خواهان تولید محصولات با کیفیت، با قیمت رقابتی نسبت به استاندارد جهانی است. موندو برای سرمایه های انسانی خود اهمیت قابل توجهی قائل است و به وفادار سازی و حفظ شرکای تجاری، ضمن ایجاد زندگی راحت همراه با تکنولوژی روز دنیا، برای مشتریان خود گام برمی دارد.
باور موندو
موندو به عنوان یک برند ایرانی با کیفیت مطلوب، به کار خود ادامه می دهد و برخورداری از کالای با کیفیت و قیمت مناسب را حق هر ایرانی را می داند.